Bokat och klart

Japp! Då var det bestämt att jag åker till Finland imorgon, imorgon bitti också. Så glad, men det jag fruktar är båtresan! jag har ingen hytt den här gången heller, men jag ska först sitta i vilorummet till elva, tolv någon gång sen ska jag sitta på soldäck resten av resan typ. Brun ska jag bli! Även om det blåser mycket så ska jag vara där hela dagen. Tyvärr har jag en ganska stor väska, men det är för att jag ska vara borta länge, så länge som två veckor och sen är det för att det är den enda väskan jag har med hjul för jag orkar inte bära runt på någon sportväska och förstöra ryggen, så rullväska it is!

Idag har jag blivit lite brun och brunare ska jag bli! ;)
-Hejsanhopp!

Kommentarer
Kommenterat av: maja bjersbo

hej älskling, har fortfarande inte fått min mobil :( men ja åker hem på fredag så då kan ja ringa dej, men du är ju i finland då, så de blir vell lite dyrt :S menmen. vi måsta ses sen när ja kommer hem !! och när du kommer hem hahah, och sen ska ni ju till mitt land :D vi kommer ha de bäst där ju ! älskar dej mestmestmest. Du är väl hos emelie i finland? på deras land eller? :) om du är de så får du häääls pusspuss :D <3

Kommenterat av: maja bjersbo

hej älskling, har fortfarande inte fått min mobil :( men ja åker hem på fredag så då kan ja ringa dej, men du är ju i finland då, så de blir vell lite dyrt :S menmen. vi måsta ses sen när ja kommer hem !! och när du kommer hem hahah, och sen ska ni ju till mitt land :D vi kommer ha de bäst där ju ! älskar dej mestmestmest. Du är väl hos emelie i finland? på deras land eller? :) om du är de så får du häääls pusspuss :D <3

2009-07-01 @ 20:28:24
URL: http://majalinneabjersbo.blogg.se/
Kommenterat av: maja bjersbo

juste, ja har skaffat blogg som du kanske ser :) <3 puss

2009-07-01 @ 20:29:14
URL: http://majalinneabjersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback