Varm dag

Igår var jag då hemma hos Emelie, de hade en liten fest hemma så vi sjöng karaoke och bara tog det lugnt. Vi hann bada också, men inte så länge för det va kallt! :P Imorse tog jag bussen hem vid elva. Emelie sov fortfarande när jag gick till bussen. Jag gillar inte att åka buss på sommaren för det är så himla varmt och det är så äckligt. Jag mötte Leken i täby centrum och vi köpte lite greje till ikväll och självklart käkade vi på donken så att vi fick glas. Nu har jag två mörkgröna, ett blått och ett lila. Vi har varit ute en sväng med Taff och hämtat Lekens grejer till mig. Ikväll ska vi på maskerad och vi ska vara pirater ;)

-En bild på mig och Emelie från igår

-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback