50 hela kronor!

Jag gick inte och la mig tidigt igår. Jag tror att jag la mig i sängen vid tre, sen somnade jag inte förrens halv fem. Jag skulle upp vid nio för att följa med, men orkade inte eftersom jag inte hade sovit så mycket. Istället kom pappa hem med Taff vid elva och då gick jag upp och åt frukost. När Leken hade ätit klart gick Taff och jag för att möta henne sen har vi legat ute och solat en stor del av dagen. Vi städade också mig pool lite, just nu är det alger i den för att det inte är helfylld, men vi håller på att fylla den så att jag kan sätta igång pumpen. Straxt inna fyra tog vi en promenad med Taff ner till hagbykiosken för att köpa en trisslott. Varje månad den 17:e kommer vi köpa en trisslott. Vi ska ju bli rika! ;) Hur mycket vi än vinner så kommer vi ta pengarna. Och den här månaden vann vi 50 hela kronor! Yes, känns underbart inte för att det är en så stor summa men känslan att vinna på första lotten är bara så bra! :) Jag kommer spara de pengarna, inte mycket, jag vet speciellt när vi delar så jag får bara 25:- men jag ska se om och gå plus eller minus om ett halvår. :)
Leken har precis gått hem för att duscha för hon ska få besök ikväll. Jag ska bara sitta hemma framför datan eller kanske nere framför tv:n med pappa. Vi får se, kanske kommer upp något?


-Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback