Redan hemma

Nu har jag kommit hem från västkusten. Blev inte borta så länge som jag hade trott eftersom vädret krånlade. Det är inte kul att sitta inne och inte göra någonting när regnet öser ner. Jag har i alla fall haft kul de fyra dagarna vi var där. Vi har gjort en massa saker, som att sola, bada, klättrat på bergen till att bara tagit det lugnt. Det kommer självklart komma in bilder som visar allt vi har varit med om, en bild säger mer än tusen ord. :) Under bilresan hem har jag suttit som fastlimmad i min bok, Eclipse. Nu är det slut och jag bara måste ha fyran! Det blir till att sticka in till stan och fixa det då! Det roligaste på den här resan, eller kanske hem resan var nog när Leken satt och sjöng i bilen. Jag var så fast i min bok att jag inte kunde få till ett ljud, men min mun bredde sig över mitt ansikte ett antal gånger. Önskar att jag också hade sjungit med henne, för det verkade vara så roligt! :P Haha, min tötnos! :)

5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback