Pressent

Idag hämtade jag Jimmy och Sara från Arlanda. Bara för att vi har passat Taff i helgen fick vi lite pressenter av dem! :D Pappa fick en Whiskey och jag fick den gröna dkny parfymen! Den jag har velat ha så länge, länge! :D tacktack!
Pappa släppte av mig hos Irme och jag åt middag hemma hos henne. Spagetti och köttfärssås, det va mums fillibabba! Innan vi gick myste vi lite med Hugo i soffan och tittade på Pingu. Vi gick förbi Leken för att hämta Irmes jacka som hon har saknat så länge så. Ikväll har jag packat min väska och städat mitt rum för imorgon bitti åker vi!
Irme är trött och vill sova snart, men eftersom jag har vändt på dygnet helt så är jag inte trött alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback