Mysväder och stan

Idag har jag då varit i stan med Leken. Vi har sådan otur vi alltså! Vi var hemma hos mig och Leken kollade bussen, det var fem minuter kvar och jag var tvungen att gå på toa, men vi skulle med den bussen! Vi tog min cykel till milsten, men halvägs såg vi att vi var två minuter sena och saktade ner. När vi var framme och skulle låsa min cykel så vi bussen flyga förbi. TUSAN! Så vi satt på busshållsplatsen i en halvtimme och väntade på nästa. Jag pratade i telfon och hon lyssnade på musik och smsade, oj va sociala. Hehe, men det var faktiskt mitt fel för det var ett viktigt samtal :P Vi började med att köpa en brunrandig tröja till mig, sen gick vi och letade efter jeansshort men hittade inga fina. Är jag lite sent ute kanske? Så det blev ett par svarta från hm för 98:- Vi gick ner mot normalmstorg och skulle hitta ett mysigt fikaställe och då gick vi förbi kungsan. Jag tänkte ju på att Hannah jobbar där så vi gick in och hälsade och pratade lite med henne en stund. Det var ett väldans tag sen jag såg henne sist så det var trevligt! :) Sen gick vi och köpte mjukglass och satte och på en bönk i solen. :) Påvägen uppåt igen såg vi ur&penn "allt ska ut" Där gick man ju in och fyndade två armband, ett par örhängen och en ring för endast 90:-! tio i sex var vi tillbaka vid min cykel på milstensvägen. Jag skjutsade henne en bit, sen tog hon min cykel för hon hade bråttom hem och jag gick resten hem. Nästa hemma mötte jag grannen och vi stod och pratade lite. Hon sa att hon inte hade sett mig i sommar. Men när hon väl hade sett mig hade jag och mina kompisar varit så tjusiga och fina. Jag hade armband och örhöngen på mig och hon sa att hon var för gammal för att använda de, hehe vad ska man svara på det.:P

Härliga bilder från dagen finns på Leken kamera, så de kommer in ikväll eller imorgon ;)
-Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback