Inte myket skrivande

Oj va jag är dålig på att skriva, har inte skrivit mycket på hur länge som helst! Litte kort då.. igår var jag med Emelie och Fabbe vi träffade lite folk och så. Fabbe sov också hos Emelie, vi skulle titta på film tillsammans men Fabbe somnade så det blev bara Emelie och jag som tittade på Altered. Helt okej men konstig film. Vi somnade kanske fem. jag vaknade av att Fabbe petade mig i örat vid elva. Under dagen har vi bara legat och degat och kollat på tv och sovit typ. Jag åkte hem vid tre för att jag mådde så dåligt. Det kändes inte bra att köra moppe hem ifall att något skulle hända, men jag var bara tvungen att komma hem. Kunde typ inte sova för jag inte mådde bra, men tillslut somnade jag i en och en halv timme ungefär. Halv sex, när jag vaknade mådde jag mycket bättre och tog cykeln till Leken. Vi fixade lite och vi sex kom Petra och Rebecca för att äta  med oss. 

Nu har vi precis ätit glass och jordgubbar och sitter och tar det lugnt på hennes nybyggda altan :)
-Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback