Bio kyckling och utflykt

Idag var jag på bio med Alexander, vi såg Ice Age 3. Det var tredje gången han såg den och första för mig. Den var faktiskt rolig och det var kul att göra något med honom eftersom jag nästan aldrig är hemma när de är hemma hos oss. Snart blir han väl så stor att det är han som inte vill följa med hem till oss och då kommer jag inte se honom så ofta! Jimmy, Sara, Taff, Lotta och Taff åt middag hos oss. JImmy lagade och det blev kyckling och ris, mycket gott ;D Nu på kvällen har jag och Leken varit ute och kört moppe. Vi var borta i snapptuna och kollade läget bara. Vi hade lust att åka moppe och den kommer inte användas på ett tag nu så så fick det bli!

Jag håller på att lägga i det sista i resväskan för imorn åker jag och Leken på vår efterlängtade resa till västkusten, bohuslän! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback