Ät upp fort!

Har varit hemma hos Leken ikväll. Vi har tittat på film, ätit nektarin och spelat in lite fler videor till vår lilla samling. Skönaste komentaren från Leken när vi skulle hämta en nektarin var. "Ät upp den snabbt  så jag inte blir suktad när min är slut" Nu kanske ni inte fattar vad hon menar med det här, men så här är det. Det är antingen jag som äter frukter otroligt långsamt eller hon väldigt snabbt. På bilden här nedanför ser ni två äpplen, jag har nästan bara hunnit ta två fuggor medan hon nästan har ätit upp sitt.

Filmen vi kollade på heter Wallander - Kuriren. Jag fattade filmen, men hängde inte med så jättemycket för jag hade så roligt med alla samtal och skrivande :P 
Nu ska jag nog snart sova, inte för att jag har något att gå upp till imotgon men bara för det behöver jag ju inte sova bort hela dagen! 

11 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback