Vadå korv? (:

Idag var det en lugnt dag. Först hade vi sovmorgon och började med idrott vid tio. På idrotten hade vi stresshantering och fick ligga vila i en timme. Efter det var det spanska och den lektionen var tråkig! Vi kunde nästan ha slutat efter den lektionen eftersom det var klassråd på historian och vi har ingen engelska nu på flera veckan eftersom vi har nationella muntliga. Jag var hemma vid tre och då åt jag lite mellis. Sen skulle jag egentligen plugga medan jag väntade på Irme, men jag somnade och vaknade av att hon ringde mig vid fem. Jag cyklade till henne och hjälpte henne att laga mat och sen åt vi maten. Efter det sorterade hon sin tvätt och jag satt vid datan samtidigt som jag pratade med henne. :)

-Vad är det här om? Någon som inte ens kan stava till mitt namn!


Kommentarer
Kommenterat av: Det du

Vadå vadå korv??

2009-04-24 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback