Marley and me

Jag pluggade någon timme, fast jag måste erkänna att jag inte är klar riktigt än. :P Fixar resten när jag kommer hem till min egen data, där kan jag också skriva ut och finslipa. När jag hade pluggat gick jag in till Emelie, som låg och sov. Jag snodde hennes dator och fixade en massa grejer. Vid halv sju vaknade hon och gick ut för att träffa sin kompis. Jag satte mig i köket med Ida som spelade sims. Ända fram till halv nio spelade vi och hon blev jättearg när jag avslutade för det första att de var mat och för det andra för att hon skulle gå och lägga sig. Nu har jag ätit, gjort flätor på henne och fixat lite grejer. Jag sitter faktiskt och kollar på filmen Marley and me just nu. Den är rolig! :D Tyvärr kommer jag inte hinna se klart den för att pappa kommer och hämtar mig imon en halvtimme och jag har mer än en timme kvar ungefär.. Får se klart den någon annan gång då, kanske kan ladda ner den hemma hos mig! :) Nu ska jag såklart fortsätta kolla på filmen.
-Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback