Överrasking

Idag skulle Emelie komma hem till mig för att vi skulle plugga och så. Jag somnade till min film och vaknade tjugo minuter efter att hon skulle ha varit hemma hos mig. Jag ringde henne och hon sa att hon var i täby centrum själv och kollade på skor och käkade. Jag tänkte att det var något mysko med att hon var själv i täby centrum, men tänkte inte mer på det. När hon kom till mig gick jag först ner och öppnade för henne, sen gick jag upp till mitt rum för att jag trodde att hon skulle komma upp, men istället ropade hon ner mig. Jag gick in i köket och hoppade till för där satt Maja! Haha Hon hade följt med Emelie hem till mig och det var henne Emelie hade varit med i centrum! :P haha jag blev jätteglad! :D Vi gick ut och tog en massa bilder, men jag orkar inte lägga ut så många här, det blir några bara för jag har redan lagt ut dem på ett annat ställe:P
Nu ska jag snart hoppa i säng.
  
-Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback