Sol inne, men inte ute..

Ååh, jag är på ett sånt bra humör just nu för tillfället för att jag lyssar på Day and night - Kid Cudi det är sådan skön bas och ett bra gung i den! :P Idag vaknade jag vid tio och kunde inte somna om! Jag låg och smsade lite, sen gick jag upp och åt frukost innan jag satte mig vid datan en liten stund. Leken smsade mig o bad mig komma och klart jag vill komma till min kära vän! Jag klädde på mig mina nya leggings och vanlig vit tröja, som jag fick låna av Irme igår. Jag gick ner till garaget och tog fram min moppe för att åka på hem till min lilla flicka. När jag kom upp till hennes rum låg den en liten krabat i sängen? Nej, haha det var bara Madde som log och drog sig. Leken blev jätteglad när jag sa att jag hade med mitt usb-minne med 60 nya låtar till henne. Medan hon duschade la jag in låtar och tog själv ungefär 60-70 låtar av henne! Jippi! :D Madde fick skjuts av sin mamma hem och jag och Leken gick till centrum för att sola. När vi väl var där och skulle köpa glasögon fick vi inte ut dem! Det var två cola som hade fasnat så att inte luckan gick att öppna. Jag ringde kontaktnummret och de sa att jag skulle få ersättning för den där tian, som jag ahde stoppat in. :P Det var jätteskönt att sola, mmh det kommer hända igen! ;) När vi båda hade solat våra tolv minuter sminkade vi oss och gick till centrum för att kolla efter min brillor. Hittade vi dem? Nej det gjorde vi inte! Vi gick och kollade när tågen gick, men hade precis gått och gick sen en halvtimme senare. Vi kollade bussen mot danderyd och där var det samma sak, vi hade precis missat den! Sist, men inte minst gick vi till tibble och där väntade vi på tåget i en kvart ungefär. Det enda vi gjorde i stan var att köpa min brillor. Äntligen har jag köpt ett par glasögon, inte för att jag passar så jättebra i den. Turen hem var ett äventyr. Vi stod länge och vän tade på tunneöbana, hela 5 minuter. I danderyd skulle vår buss gå en halvtimme senare, så vi tog 610 mot vallentuna och gick av på täbyvägen. Vi hade ju tänkt med att 616 skule gå därifrån, men icke vid den tiden på söndag gick den inte. Vi gick upp mot Erikslund och jag ringde pappa och bad honom kolla när bussen därifrån gick. Den gick 40 minuter senare! Oh no, aldrig! Det blåste och var kallt, snäll som min pappa är kom han och hämtade oss, för där kunde vi ju inte stå i 40 minuter. När vi kom hem så bäddade vi ner oss i min varma vattensäng och kollade på Bring it on 3, så klockren! ;D När filmen var slut var maten serverad, idag blev det pasta carbonara. Carbonara you know! 
-Tjenixen

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

yes carbonara i know!

2009-04-05 @ 21:14:16
Kommenterat av: Jessika

haha, ;)


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback