Stressdag

Jag gillar inte tisdagar! Men idag var det en helt okej dag. Efter skolan åkte jag hem, Sofia väntade på mig på busshållsplatsen. i åkte hem till mig och åt mellis, en macka var. Sen gick vi ut och delade mina tidningar, eftersom det var så många kunde vi inte ta alla! :P Nrä vi hade hunnit halv och tidningarna började ta slut ringde jag pappa och han kom med resten. Han hade Taff med sig, för Jimmy kunde inte ta han om honom under dagen för någon anledning. Vi var klara med tidningarna i tid, det var skönt. Jimmy var hemma hos oss och pappa hade lagat spagetti och köttfärssås :) Vi åkte till tråningen och var där i bra tid. Det var inte så jättemånga på trängen, men ändå inte för få. Träningen gick bra, men snacka om jobbig! Efter träningen åkte jag hem och duschade. När jag hade suttit vid datan en stund så frågade Leken och vi skulle gå på en promenad. Först tänkte jag nej för att jag satt i pyjamas :p Men det skulle väl vara mysigt :) Vi var ute och gick och tog lite bilder och så. Vi stod vid en tomt och kollade på dem så säger jag att vi ska gå och vänder mig om, då står det en man bakom oss. Jag kollade på honom och började gå, eftersom han gick emot oss.
-Vilka fina bilder! Sa han. Fy va äckligt det va.. :P Hemma har jag bara suttit och snackat med kompisar, ska snart gå och lägga mig :)

-Hejhå!

Kommentarer
Kommenterat av: Det du

Jessica din korv!!!

2009-04-22 @ 13:05:58
Kommenterat av: jessika

Vem?

Kommenterat av: Det du

Det du

2009-04-24 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback