Som vanligt

Det har inte varit en sån lång dag idag. Efter skolan åkte jag hem till Maja, vi åt mellis och gjorde lite andra saker. Emelie ville att vi skulle komma hem till henne och kolla på film, vi tog bussen typ tre stationer och hemma hos henne kollade vi på någon konstig film om ett mönster i en flod eller något? :P Straxt innan sex gick jag och Maja ut för att få skjuts med Malin och Sara till träningen. Träningen gick väl bra, det var dock bara fyra som tränade men vi som var där hade det trevligt. Jag åkte hem till Emelie efter träningen, trodde vi skulle hitta på någon men icke. När jag kom hem till henne låg hon och sov och vägrade kliva upp, som vanligt! Skulle jag tvinga upp henne skulle hon typ slå mig eller vara hur otrevlig som helst!
-Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback