Packning är svårt..

Jag kan inte packa klart ikväll för mina kläder är inte torra än, tänk om jag glömer någonting imorn? :/ Antingen går jag upp kvart i sex, då har jag 45 minuter på mig att klä på mig, packa och äta. Eller så går jag upp klockan sex och kanske hinner? Eftersom klockan är så mycket lär det bli klockan sex, men jag ska hinna. Det måste jag för hur lång tid kan det ta liksom? Det är iof om allting inte får plats i min väska, men det borde det göra det är bara att pressa för att det är DEN jag ska ha! :P Ska faktiskt sova nu, det måste jag för annars kommer jag aldrig upp imorn. Kommer nog inte bli någon bloggning i helgen vad jag vet. Kommer igen på söndag kväll igen! ;) LÄNGTAR, snart kommer jag! :'D
-Hejsanhopp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback