Ny kamera

Pappa och jag köpte kameran idag! :D En Samsung L310W med 13,6 mpx, rosa såklart! :D När jag och pappa var hemma efter vår lilla tur till donken, net on net och barkarby.
   
När jag kom hem delade jag ut de där eländiga tidningarna! Fast idag gick det ganska snabbt, bara en timme och tjugo minuter. När jag var hemma och tänkte vila benen lite så ringde Leken och jag gick och mötte henne. Klart jag måste träffa människan för hon har ju varit borta så länge! Hela två dagar faktiskt. Höhö! :P När vi var hemma hos mig fick jag inte vila fötterna en sekund för jag var tvungen att gå över och handla plättar, som då blev min middag. Leken och jag ville åka ner till ängsan för att ha en liten utflyckt. När vi var där så vi att det för helt mörkt och ensamt, aldrig att vi skulle suttit där själva i mörkret! Vi vände och åkte hem och kollade på Fjorton suger. Egentligen är det är B film, men den har sina stunder. :) Självklart har Leken och jag tagit ett dussin bilder och dem ska ut här på bloggen! ;) Kan bara säga att mer än hälften stannar på datan för att de är föör pinsamma!
   -Här är min kamera! :)      -Hennes ny skor, som jag vill ha! -Hejdå Leken, tack för kvällen! :) 
-Hejhopp!


Kommentarer
Kommenterat av: leken

hahahahahahha fyfan för sista bilden haahahaha

2009-04-08 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback