Nu drar jag snart!

Jag har inte gjort annat än att sitta vid datan, oacka, städa lite, kollat på film och sovit i tio minuter. tur att jag inte sov mer än tio för då kanske jag inte kunde ha lagt mig lika tidigt som jag har tänkt att göra ikväll. Alltså typ om en timme. :) Det är ju bara tolv timmar kvar nu! :D Det var många roliga personer inne på msn, så jag lär ju sitta där ett tag, men eftersom jag redan känner mig trött blir det nog som jag hade tänkt iaf! :)

Juste, nu kommer jag itne skriva på en hel vecka ungefär. Jag lovar att jag ska skriva om alla dagar när jag kommer hem igen! ;)

-Solongsuckers!

Kommentarer
Kommenterat av: Sofia

Hade skiitbra!! :D

Kommenterat av: Anonym

MYS :D

ha det bäst gumman!

2009-04-13 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback