Inte lika varm dag som igår

Idag var jag och Leken i Täby centrum. Hon köpte en bikini och en pressent till hennes mamma, som fyller år idag GRATTIS! Jag köpte en svart bikiniunderdel och ansiktskräm, båda från h&m. Sen tog vi bussen till stråkvägen, hämtade min pappas cykel och åkte till henne. Klockan var inte mycket, lunchtid ungefär. Så vi fick en jättegod köttfärspaj med grönsaker till. Det mättade magen. :) Jag snodde lite kläder och en ipodladdare från henne. Vi kollade på OC och masserade varandra samtidigt. Vid fem halv sex tog jag cykeln hem och började packa handbagaget till på fredag! :D Emelie ringde mig och frågade om jag ville följa med till hennes pappa ikväll, klart jag vill ju se hur hennes rum har blivit. Sen hörde jag att Frida (hennes lillasyster) skulleha något imorgon och det ät klart jag vill komma och kolla, kan säkert ta en massa kort med min nya kamera också! ;D
Bilder från dagen med min lilla fina vän:
         -Linne från Bikbok
-Hejdå, skräpa inte ner!


Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

hahahahahhaha fy farao vad fula bilder hahaha jag skämst över oss ////// LEKE

2009-04-08 @ 22:59:00
Kommenterat av: Jessika

Men vi är fula!

Kommenterat av: Celine

Gott med jordgubbar :)

2009-04-09 @ 13:05:54
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/
Kommenterat av: matilda

heej :) trevligt blogg du verkar ha :)

händer i påsk? :)

2009-04-09 @ 13:09:28
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback