IDOL AUDITION!!

Hela dagen har bara varit fram och tillbaka! Kortfattat så hade jag prov, gick hem p.g.a allergi(nu vet jag att jag har pollenallergi) Sen kom Pontus hem till mig, vi kollade på film och annat. Efter det åkte han iväg och jag åkte till sollentuna. Hemma hos Emelie åt vi mat, sen åkte jag hem igen till Madii! :D Hon va hemma hos mig och jag blev jätteglad! Vi åt mat, gick ut på promenad i en och en halv timme med Taff för att prata av oss och det var MYCKET! Efter det åt vi fruksallad, sen bestämde vi oss för att Madi skulle gå på idol audition :D Först tänkte vi åka in på en gång, men sen kom vi på att vi kanske skulle få lite sömn också! :P Hoppas att vi ska sova snart, kommer vara slut imorn annars!! Haha
-Natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback