Fullspäckad helg

Det har hänt så mycket i helgen så att jag inte orkar att skriva detaljert om allt. Därför kommer jag kortfattat skriva i punktform. 

-Madiii och jag åkte till Hovet på idol audition vid fyra på morgonen.
-Träffade kompisar.
-Det gick inte så bra för henne, men hon var duktig. 
-Vi kom hem vid fyra, gick och la oss en timme.
-Åkte till hägernässtrand och grillade med släkt+Leken.
-Åkte hem till Madiii och kollade på Robinsson
-Jag sov hemma hos Leken. Superkul (kommer video)
-På morgonen åkte jag till Madiii på brunch.
-Vi råkade spilla ut kaffe.
-Åkte hem till Leken och solade gärnet i flera timmar!

Nu ska Leken och jag käka fruktsallad! :D
-Hörsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback