Alla åka skidor!

Hm.. ja vad kom jag nu hem med idag? Det blev två par leggings och en mascara bara, inget speciellt. Imorn ska Leken och jag kanske dit igen och då ska jag köpa något på bikbok, eftersom jag har kort där, tsen tabletter och kanske solbrillor. Leken och jag gick skilda vägar vid fyra, hon åkte in till stan och jag åkte hem till Irme. Vi lekte med Hugo hela dagen och han är ju bara för söt den lilla typen! :) Jag ska nog lägga in en video på honom där han petar i näsan och visar upp vad han hittade. Usch! :P
    -Alla ska åka skidor!(sa han hela tiden)
Efter middagen tog jag moppen hem till Madiii, vi satt och myste framför tv:n där robinsson var på till en början, efter det skickade Madiii låtar till mig från hennes data. Tack! :) Nu ska jag fixa lite musik. Videon på Hugo kommer snart.
-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback