Vad ska jag nu göra!? Det är piss! :'(

Idag fick jag reda på att Madde och Madde kanske ska byta skola in till stan. Jag vet inte om jag vill börja i de skolorna de funderar på. :/ Jag trivs inte i min klass, att de slutar gör ju inte saken bättre! :( Det är ju fortfarande inte säkert, men jag har redan börjat fundera på vilka skolor jag kan byta till! :/ Kommer inte på någon bra. Jag vill helst börja med i en klass där jag känner någon men det finns ju typ ingen..:/ Åhh, men gråten i halsen berättade jag det här för pappa och han stämde in. Han sa att vi skulle prata om det ikväll. varför kunde jag inte kommit i en bra klass på en gång!? Återkommer mer om det här ikväll, när jag vet mer!
-Hejdåå!

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

börja hos mig :D

Kommenterat av: irms

börja hos mig eller daniella :D

2008-09-23 @ 11:30:35
Kommenterat av: Anonym

atletica :D

2008-09-23 @ 21:06:04
URL: http://daniellaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback