Ett roligt vad! :D

Jag sprang till bussen vid halv sju ungefär, för jag skulle hem till Mady och äta middag och kolla på hål i väggen. ;)
Det blev tacos, mmm jättegott :D

Roligast middagen med hennes föräldrar asså! Snacka om att hennes pappa är envis. Mady och han har slagit vad om vem som springer snabbast på 100 meter. De tävlar på tisdag. De tävlar om hundra kronor. Mady tävlar också för att få se sin pappa snopen, för han tror nämligen att han kommer vinnar över henne, men aldrig! XD Nu ska Mady och jag planera lite inför tisdag.
ps. för ungefär tre dagar sen fick jag ont i höften och jag har fortfarande ont :( Vet inte ens om jag  kan vara med på träningen imorgon. Det har bara blivit värre och ikväll började det göra när jag går, jag vet inte vad jag har gjort :( 
-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback