Tandläkaren

Imorsen gick jag upp vid nio. Idag var jag nämligen hos tandläkaren. Det gick bra, jag hade inga hål som behövdes lagas, men jag fick flourlacka. Det smakar gott i munnen ;) Men jag har för mig att man inte får äta förrens det har gått två timmar, men det skiter jag i! Jag åt ingen frukost och jag är superhungirg! :P När jag kom hem var jag över och handlade nudlar, som Mady, Madde och jag ska äta. Gottgott! :) Det har haft historia och sitter nu på bussen för att komma hem till mig ;) Längtar tills de kommer för jag håller på att dö av hunger! :P
Sen börjar vi vid 13:20 med engelska, min enda lektion idag, eftersom spanskan var inställd! ;)
-Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback