Trevlig kväll! =)

Andreas åkte hem halv tre ungefär. Då hjälpte jag Hannah att vika lakan. Då bestämde vi oss för att åka till norrviken för att köpa frukt till en fruktsallad. Vi tog deras moppe, eftersom inte min var säker. P.g.a batteriet! Hannah betalade med mynt, haha! Pinsamt, det blev värsta kön efter oss! :P Vi tog moppen tillbaka och ställde tillbaka den fint:) Emelie åkte till Daniella på släktkalas typ.. Fruktsaladen blev jättegod :) Men det värsta var att jag spillde ut lite vaniljvisp hehe, bara "lite" :P hihi^ Vid ungefär halv sju åkte jag hem. Jag gick över och hanlade frukost med pappa. :) Sen kom Jimmy och då klippte jag ahns hår och sern fikade vi och kollade på en film på trean:) Sen tittade vi lite på sing a long. Mycket trevligt! :)

Kollade sen på morden i midsomer, Jimmy stack hem mitt i filmen för han skulle även hämta Lotta. Nu ska jag gå och lägga mig! :)
-Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback