Tjejmiddagen

Igår hade jag tjejmiddag hemma hos mig. Det var jätte trevligt! Vi åt god mat och sjöng sing star m.m Sen var det några som tänkte sticka iväg till ett annat ställe, men blev inte så. Men under kvällen föll både tårar och skratt. När klockan drog så mot halv tio kom Jessica och Madde till mig, jag stod ute med Sandra och snackade med dem. Mycket trevligt! Sen kom dem in till mig och stannade ända till halv ett, då pappa kom hem.
Irme, madde, Johanna, Emelie och daniella la sig ganska tidigt, men de somnade inte på en gång. Jag Jessica, Madde, Sandra och Madde satt och pratade nere i köket (Lovisa hade gått och lagt sig) Vi hade jättekul tillsammans. När Jessica, Madde och sandra hade gått hem gick Madde och jag och la oss på en gång. Haha Irme har skönaste sovstilen! XD

Imorse vaknade jag vid halv nio. Vaknade av att Johanna och Emelie garvade från Filles rum, de hade gjort en jätterolg grej på Daniella! XD Då gick jag och Madde ner och käkade frukost. Irme, Madde G och Livsa hade redan ätit. Efter frukosten gick vi och lade oss igen i en timme eller två, till halv elva. Vi gick då ner och käkade lunch. Lovisa gick straxt innan tolv. Och Irme och Madde G gick klockan tolv. Madde och jag skulle in till stan och äta lunch med några tjejer i klassen. Pappa körde oss i danderyd, för vi missade bussen. Vi var där lite för tidigt, men stod och pratade med Soha. Vi år på Sandys, satt kvar där en timme efter vi hade ätit upp tror jag. Men det var mysigt! :) Sen gick vi och kollade lite i affärer. Madde och jag stannade kvar en stund för vi skulle vänta på att Jimmy och Karro kom med min klocka och ring, som jag hade glöm hos honom i måndags. :P Sen åkte vi hem och städade lite hos mig, sen var hon tvungen att gå och Madde G och Lotta kom med Markus. (Madde G bästavän, inte pojkvän)^ Nu ska jag tydligen gå ner och städa undan något som inte jag har gjort! (enligt Lotta) :O     /fnljdnfisn:@
-Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback