Roliga dagen

Idag gick jag upp klockan sex, jag åt frukost med Andreas. Han skulle åka vid kvart i sju. Min buss gick vid sju. Det var två tjejer som snackade om ett namn, som inte är så vanligt. Jag känner en som heter det och allt tjejerna sa stämde in på henne. Haha, men jag fick reda på att det inte var hon eftersom de hoppade av vid min skolaa och hon jag känner går inte i min skola! :P När jag var framme väntade jag på mady och Madde i några minuter. Hela skoldagen har varit jätteseg. Efter skolan hoppade jag och Mady av bussen på ellaparksvägen. Där åt vi upp mina bullar som jag hade glömt att jag hade kvar. Båda var jätte kissnödiga och vi började skratta åt någonting som jag inte kommer ihåg vad det var och eftersom vi skrattade så mycket var vi tvugna att springa in i skogen för kisspaus ;') precis när vi var klara kom en skolklass som orienterade precis där så då blev det ännu mer skratt eftersom de ropade efter oss. När vi väl kom hem åt vi flingor och sen sprang vi till bussen mot Täby centrum och där köpte vi varsitt plagg och massa ingredienser till en tårta eftersom vi skulle baka en till maddes pappa när vi kom hem, han fyller år idag! :) Grattis!



Jag gjorde många misstag när vi bakade tårtan. Marsansåsen blev rinnig vaniljsås och när jag skulle öppna mandarinburken så drog jag bort "grejen" som man öppnar med. Och så vispade jag grädden för mycket så det blev smörgrädde! Vi gömde tårtan i förrådet och sedan gick vi upp till maddes rum. Där hade vi jätte kul. Vi låg på golvet och blåste in luft i magen så vi såg gravida ut. Skrattade så vi grät! x)
Snart kommer maddes brorsa och flickvän med deras hund Boston. De ska äta och fika här ikväll och sen ska jag sova här!
-Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback