OOOOONT!

Pappa hämtade mig kvart över nio. Kunde inte gå hem för jag har så ont i höften, förstår verkligen inte vad som har hänt. Pappa hade kvar sina kryckor från när han stukade foten, så jag har tagit dem. Det är inte så att jag inte kan gå, men det är bara så mycket skönare att gå på dem för annars gör det ont hela tiden och jag är tvungen att halta. tror nog inte att jag kan vara med på träningen imorn, vill så gärna :( Klart jag kommer dit iaf! :D

Nu ska jag sitta vid datan lite, sen ska jag hoppa i säng. Tips från coachen var att jag skulle sova på rygg, men jag kan inte somna då så vi får väl se hur det går :/

-Godnattdå!

Kommentarer
Kommenterat av: Madeleine

ska du ha kryckor nu? ;o

Kommenterat av: Jessika

Nej, bara när jag är hemma! :P

2008-09-28 @ 23:41:34
URL: http://jeskka.blogg.se/
Kommenterat av: Madiii

Stackare där:/ <3<3

2008-09-30 @ 21:30:16
URL: http://madiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback