Olycka

Eftersom jag skulle få skjuts med Mady så gick jag hem till henne och det var svinkallt ute kan jag bara säga. Tur att jag tog jackan i morse, som jag inte hade tänkt göra först! :P Vi kom till skolan i tid och lektionen var jättetråkig. Det var bara att lyssna och anteckna, höll till och med på att somna. Haha! Idag hade vi sex lektioner och ett tait schema att gå efter. Jag var inte med på idrotten p.g.a min höft. Jag satt och kollade på fotboll istället. Vi kom försent till matten och han blev arg. Men jag bryr mig inte om vår mattelärare längre, för han är störd i huvudet! Efter skolan fick jag skjuts med Mady, för hon hade inget busskrot, för att hennes mamma skulle lösa in hnnes andra och behövde båda. När Mady och jag kom hem bråkade hon med sin mamma och blev på roligt humör. VI åt mycket mat till mellis, fick inte äta upp min macka för hon trampade och slängde den på golvet. Dumma Mady! :P Sen gick vi upp och sov i en halvtimme, hade lite svårt att somna, men det gick tillslut. När klockan ringde stängde jag av den och ringde Emelie. Hon svarade inte först, men sen ringde Pekka upp och sa att hon var på sjukhuset. Hon hade blivit skjutsad på moppen och krockat och flugit av den eller något.. Då tog jag moppen hem till henne för att vänta. Jag var men Hannah, Andreas och Ida. Vi åt mat, pluggade och tittade på tv.

Ida är inte på så bra humör, men jag ska gå upp och vila lite med henne nu. :)
-Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback