inlägg från sängen

Hade jag tagit bussen så skulle jag ha kommit hem till Mady tidigare, än jag gjorde med pappa. Men hade jag inte stannat så hade inte pappa och jag kollat på ny mobil och så. Vi kanske ska åka och kolla på det imorgon. :) Det är nämligen så att typ alla av mina kompisar har comviq och då måste jag också ha det. Det är ju en ganska bra idé! :P 

När jag kom hem till Mady kopplade vi in hennes nya nintendo wii spel och spelade lite. Sen bestämde vi att jag skulle sova över och att vi skulle gå och hyra film. Vi gick hem till mig och hämtade min grejer. Pappa, Jimmy och Stefan skulle åka till Lotta i hägernäs så det körde och släppte av oss i täbban. Där hyrde vi wedding date. Sen gick vi hem. När vi kom hem var det mat. Väldigt gott om jag får säga det själv! :) Nu liggar vi uppe på hennes rum. Jag sitter vid hennes mac data och hon sitter vid sin stationära. 

Sen ska vi spela wii och titta på filmen tror jag. Jag har jätteont i huvudet, som vanligt men värre! Skulle kunna somna här, som jag ligger i sängen :P
-Hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback