I kylan

Efter skolan sprang jag till 627:an, hann precis med den ;) Jag klev av på rättviksvägen för att jag såg Hannah vandra för sig själv. VI gick ända vägen hem och fick en liten överraskning när vi kom hem! :/ Emelie hade varit gullig och gjort smoothie åt oss, så jag tog några mackor och drack upp smoothien. Gott! :) Sen rensade jag Emelies rum lite. Blev ganska nöjd^^ Emelie gick ut till några kompisar, jag stannade inne med Hannah och pluggade lite matte och käkade glass! ;) Sen skulle jag lyssna på utan dina andetag - kent hade aldrig hört den nämligen, hade tydligen bara hört den såkallade fjortislåten! :P Vet inte om jag tyckte kents va bättre, men jag håller med om att den andra är mer fjortis! :P N kom Emelie hem och Andreas är här så jag ska nog sluta skriva, ska ändå snart hoppa in i duschen och gå och lägga mig! ;)

idag när Hannah och jag satt inne på youtube och lyssnade på musik fick hon världens utbrott!!! Det var jätteroligt, bara för att fyra små tjejer kallde farytail förstörde hennes favoritlåt!  xD
-Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback