hejhejehejhejehejeh

Idag vaknade jag och Mady vid tio. Då gick vi ner och åt en stor och god frukost! ;) Hennes mamma körde oss till skolan, eftersom busen går så konstigt på fredagar :/ Bråkade med matteläraren, fyfan för honom! Hoppas det blir så som vi vill ha sen!! "SUCKER" Vi fick skjuts av Madys mamma hem också:) Jag gick hem från henne och pratade med Fia hela vägen, trevligt sällskap! ;) Jimmy var hemma hos mig när jag kom hem :D Vi tittade lite på startrek, sen åkte vi till täbban och handlade lite mat och han skulle handla öl, men han fick inte för han hade glömt sitt legg och såg för ung ut!^^ hahahahahahahah! :p Hannah kom till täbban och vi körde hem ehnne till oss, hon skulle käka hos oss;) Medan vi väntade på att maten skulle bli klar tittade vi på the grudge 2 haha, säger bara att Hannah är ju bara för skön xD

Snart ska vi hem till henne, få se vad som händer där;)
-Tjatja!


Kommentarer
Kommenterat av: ippe

saknar dig snuttis!! Puss

2008-09-19 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback