Förlåtförlåtförlåt!!! ='(

Mady och jag åkte hem till mig efter skolan och kollade på mamma mia. Det är 20 minuter kvar på den, funderar på att se klart den ikväll;) Har så ont i huvudet och har jätte dåligt samvete för en grej som hände innan träningen!(FÖRLÅT) Så jag vet inte hur jag ska göra!? :/
Mady stack hem vid fem och Hannah kom kvart över ungefär. Jag hade lagat pasta carbonara. Haha värsta mästerkocken! X) Pappa kom hem precis när vi hade börjat. Efter maten gick vi upp till mitt rum en stund, han dock inte vara där så länge. Vi skulle nämligen åka på träning, pappa skjutsade oss. :) Träningen var jättejobbig, för jag hade ont i huvudet :/ Efter träningen kom pappa och hämtade mig och vi stannade på donken och tog en milkshake. Jag behövde lite socker i kroppen, sen var det gott också! xp Nu ska jag kolla klart på filmen, tror jag! 
-Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback