Ensam hemma

Idag fick Hannah och jag skjutts av Andreas till sollentuna st, därifrån tog 627. Vi danderydberg gick jag med snabba steg mot skolan, för jag visste att vi började tio minuter senare. Jag hade på mig mjukisar, för jag trodde att vi skulle ha idrott, men Mady ringde mig och sa att vi inte hade någon idrott. Nehepp! Vi möttes i omklädningsrummet, där jag snabbt bytte om. VI kom försent till klassrådet, som var ist för idrotten men det gjorde inget. Sen hade vi spanska, efter det stack Mady, Madde och jag in till östermalmstorg, för att käka på McD. Vi hade lite svårt att hitta, men det löste sig iallafall eftersom vi kom till någon McD tillslut! x) VI käkade där, sen tog jag en kaffe och de köpte godis på pressbyrån. Vi åkte en st. till karlaplanoch tog 44:an till historiska museét. Vi satt där i en timme och väntade på alla andra. Ganska långtråkigt, men det funkade! Det var tråkigt på museét. Sen tog jagh sällskap av en i klassen, Therese. Hon hoppade av i häggvik och jag i norrviken. Bussen kom precis när jag kom upp till busshållsplatsen. Jag ringde Emelie och hon sa att hon var i kärrdal. Jaha, tack för den liksom! :P Sen ringde jag Hannah och hon fikade med sin mormor. Ja.. då var jag utestängd. Ingen var ju hemma!? Men som tur var så hade Emelie lagt ut en nyckel och inte larmat, så jag kunde komma in. ;) NU sitter jag bara här vi datan, funderar på att hitta på något annat en stund. :/
-Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback