En liten promenad

Nu har vi varit ute på en promenad. Vi var ute i en timme ungefär. Vi stod vid stråkvägen och väntade på bussen. Men precis när bussen kom så kom Marcus på att han hade glömt mobilen hemma hos mig! Och den kunde han inte klara sig utan. Bussen åkte och vi gick hem och hämtade mobilen. Jag kollade busstider ifrån trädgårdsvägen och den gick därifrån 25 minuter senare. Jag tog med mig mobilen ner till hallen där de stod och väntade och vi tog en promenade ner till trädgårdsvägen. Där satt vi och väntade i tio minuter på bussen, sen var det bara att säga hejdå till Marcus som hoppade på bussen. Vi traskade hemåt och droppade av Irme och Tobbe vid almvägen. Madde och jag gick hem och tvättade av sminket och borstade tänderna.
Nu ska vi hoppa i säng och sova :)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback