De har inte satt på värmen i huset än!^^

Igår sov jag som sagt hemma hos Bomans. Vi gjorde inget speciellt, först åt vi lite mat, sen gick jag och Emelie och hämtade Ida hos Hedda. När vi kom hem hjälpte jag Ida med kläder till dagen tills idag. Hon skulle nämligen vara utklädd till Hannah Montana. Det blev inte som jag hade tänkt, men det funkar! Sen åkte jag och Andreas och köpte bullar och brownies på ica maxi. När vi kom tillbaka satte vi oss i köket och pratade och gamade! :P Vi satt där ganska länge, Helie, pekka och Emelie hann komma hem. Klockan blev väl elva när jag bestämde mig att gå och lägga mig.

Jag vaknade till lite när Emelie gick upp imorse, men somnade om snabbt igen! Sen ringde klockan vid nio och jag gick upp och duschade. Snacka om att det var kallt att kliva ur duschen! Det var knappt så jag gjorde det, ville stå där hela dagen! Sen åt jag frukost. Nu ska jag gå och sminka och klä på mig!

Ta buss 520 från Humlevägen mot Sollentuna station.
Den går från Humlevägen ca 10:25 
och kommer till Malla Silfverstolpes väg ca 10:37.

Vid Malla Silfverstolpes väg byter du till buss 607 mot Danderyds sjukhus.
Den går från Malla Silfverstolpes väg ca 10:48 
och kommer till Rinkeby västra ca 11:08.

Gå från Rinkeby västra till Rinkeby norra.

Vid Rinkeby norra byter du till buss 611 mot Täby kyrkby.
Den går från Rinkeby norra ca 11:25.
Du är framme vid Danderydsberg ca 11:25.

Restid 1 timme.

Trevlig resa!

Jag är arg på sl, för bussarna passar ju inte ihop och går typ inte när man vill! Aldrig att jag stå och väntar på en buss i en kvart, när jag ska åka en station. Jag går och kommer lite tidigt istället! :P
-Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback