Värsta dagen!

Jag hatar tisdagar, verkligen hatar! Man lägger sig i bra tid vid elva, men är så trött för att man måste gå upp så tidigt!:( Sex lektioner idag, alla jättetråkiga! :/ Roligaste är nog idrotten. Efter skolan åkte jag hem och sov i en halvtimme, för jag hade så ont i huvudet. Vid fem gick jag upp och klädde på mig och gick ner och lagade middag. Det blev pasta carbonara, smaskens! ;) Men snacka om att man blev mätt :P
Jag stod i mål på träningen. Det var roligt, det roligaste på träningen var att vi var så många rund 14 st! :D Superkul! :D Imorn skulle jag ju haft match, men sollentuna har dragit sig ur. Jag vet inte exakta anledningen, men får snart veta om det blir eller inte. Om det inte blir match blir det träning iallafall! :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och plugga ;)
-Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback