Deras sköldpadda håller på att dö! XD

Det var jätrtetråkigt på bibbialn. Hon snackade lite om hur man hittade, sen skulle man vara i par. Jag var med Shervin, vi var klara först och fsen gick vi hem. Eller jag gill till bussen. Jag kollade när den gick från danderydsberg,den gick en halvtimme senare, så jag bestämde mig för att gå till rinkeby västra. Jag kom precis när busse gick. Emelie och jag toog västa omvägen hem, vi tog täget från sollentuna. sen tog vi bussen upp i viby. Där mötte vi Maja. :) Vi glömde att hoppa av på vår station så vi fick åka runt istället. När Emelie och jag var hemma tog vi en macka och tog det lite lugnt. Vi plockade även ut ur diskmaskinen ;) 

Förut  när jag satte mig vid datan hände en mycket roligt grej!
Jag hörde att Emelie satte någonting i mikron och sen gick hon ut till vardagsrumet. Jag hörde att det lät från den, typ pluppade. Jag sa till henne och hon gick till köket. Hon började skrika, jag kollade dit och det kom rök från mikron. halva huset var rökigt och vi var tungna att vädra. Sen gick vi bara in i hennes rum och tittade på tv och tog det lugnt. Vi sex åt vi lite mat, det blev lite blandat eftersom det inte fanns så mycket hemma. Efter vi hade ätit gjorde jag mat åt Idorna.

Nu ska jag nog gå in i och kolla på afv med emelie, sen bär det nog av hemmåt!
-Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback