Träning

Hemma hos Bomans tog vi en toast och åt till mellis. Vid fem gick vi till Malin, som skulle komma med bilen och hämta oss. Vi hämtade upp Maja på vägen. :D Vi åkte till donken och där kom Hannah och mötte oss. fem över sex var vi utanför ishallen och var då försenade. Maja och jag sprang in och byta om för att kunna vara med på uppvärmingen, som var väldigt jobbig! :P Jag var målis på träningen. Det var jättejobbigt och det gick inte bra! Undra hur det kommer gå på söndag!? :/ Inte bra iaf!! Efter träningen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och köpte frukost till oss två. Nu är jag hemma och väntar på att leken ska komma till mig och sova över:) Vi ska titta på film och äta lite godis. hihi! ;)
-Godennatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback