Tjejmiddag!

Efter skolan tog alla tjejer utom två bussen till täby centrum. Där köpte vi pizza, glass och läsk. Sen gick vi hem till Bojana, som bor på marknadsvägen. När vi var hemma hos henne åt vi pizzan innan den kallnade. Det var en jätte trevlig kväll, vi åt glass drack läsk och hade jätte trevligt! Leif kom också under kvällen och joinade oss tjejer. det var kul! :) Det kommer bilder sen! ;) Kvällen slutade med att leken, Madi och jag gick hem och några skrubbsår blev det väl när jag snubblade i trappan xD
 Nu är jag hemma och äter flingor och dricker mjölk. Det är så gott att nattäta när man har varit ute. ;) Jag ska nog gå och lägga mig snart, är ganska trött nu efter kvällen! :P
-Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback