Rolig dag

Idag började dagen med ett prov klockan åtta på morgonen. Hade inte hunnit plugga till det så bra :/ Blir nog Ig eller något.. :( Sen hade vi bild. Leken och jag ritade klot, trååkigt! :P Sen gick jag´, Soha och Celice ut till RM-hallen. Där var ganska många från klassen där redan. Vi körde norsk fylla och lite hjulningar. (Det kommer bilder och videor imorgon ) Det var roligaste lunchrasten! :P Sen var det mattetest och det gick jättebra, alla rätt tror jag! :) Efter det hade vi tråkigt svenska, vi delades in i grupper och diskuterade olika frågor. Efter skolan sprang jag till bussen, Emelie hoppade på och vi hoppade av på malla, för hon skulle ha idrott som sista lektion. Hon hade badminton i badmintonhallen. Tråkigt att bara titta på. :/ Sen åkte vi hem och åt mackor och flingor. Nyss kom Helie och Ida hem, nu ska jag kolla på tv och plugga lite tillredovisningen imorgon.
Ps. vi har värsta akrobatklassen!:P
-Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback