Referat prov

Idag började jag dagen med en mattelektion klockan tio. Efter det var det spanka, där vi gjorde våra arbeten. Jag och Madi har on el orfanato ;) haah bäästa! :D Efter spanskan hade vi svenska prov, eller det var inte riktigt som ett prov utan man skulle bara skriva ett referat på 200 ord sen fick man gå :D Så idag slutade jag en halvtimme tidigare och var då hemma 40 minuter tdigare! ;) När jag kom hem var faffa hemma. Jag tog lite mackor,sen satte jag mig i vardagsrummet och kollade lite på tv. Jag började titta på cityakuten, sen blev det smalville och tillslut top model 5. Faffa hade kommit in och satt sig och kollat lite med mig och nrä vi satt där och kollade kom Gunn in med en pistol riktiad mot faffa och sa:
-Upp med händerna annars skjuter jag!
-Aaaeeh!
-Ge mig pengarna annars skjuter jag!
-Okejdå! :P
HAha, varför är de så roliga! XD HIHI:)<3
Nu ska jag kanske kolla på lite film eller sita och slöa framför min datan. Jag kanske till och med ska städa mitt rum lite! :P
-Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback