Pluggplugg

Idag tog jag den tidiga bussen med Leken och Madde. Det var en jättesegdag i skolan. Hatar tisdagar, för det är en sådan ihopklämd dag. Jobbigt :/ Efter skolan åkte jag till sollentuna, Emelie hoppade på vid hennes skola och vi åkte tillsammas hem till henne. Vi åt lite glass med varma hallon, smaskens! ;) Sen bestämde vi att vi skulle klä oss varmt och gå ut till golfbanan och plugga och ha lite picknick. En anledning till att jag kom till henne var att hjälpa henne plugga till hennes prov hon har imorgon. Vi satt ute och pluggade i två timmar. Tog en bullpaus och en kisspaus. Emelie pluggade jättebra och lärde sig nästan allt hon var tvungen att kunna. Sen gik vi hem och städade hennes rum och åt lite mat. Sen tog vi ett bad i en timme ungefär. Efter det gick vi upp och satte oss i Helie och Pekkas rum för att plugga lite till. Hon kan nämligen inte plugga i sitt eget rum, med sina egna saker. Vi satt uppe i rummet i en och en halv timme och hon lärde in sig ett helt kapittel kemi ganska bra. Hoppas det går bra för henne imorgon. =) Nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Haha, jag har sovmorgon till klockan halv ett imorgon, och har orientering vid rösjön på sollentunsidan. ;)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback