Plugg

Idag hade vi ingen engelska så jag slutade halv två! :D Kunde slutat ännu tidigar om jag hade vetat att jag inte hade engelska. Vid halv tre var jag hemma hos Bomans. Jag satte mig ned vid matbordet och hjälpre Emelie med hennes två labbraporter som skulle renskrivas. Sen läste jag lite av min historia. Emelie ville gå ut och rensa skallen efter allt plugg. Så Vi gick ut en runda på en halvtimme tror jag. När vi kom in igen satte hon sig vid tv:n och jag la mig i hennes rum och pluggade lite om rommariket. TRÅKIG! :P Nu har jag precis hjälp Emelie att skriva en reflektion av en bok. Hon klagade hela tiden om sin onda rygg, men klarade sig igenom det. ;D Jag tror att det är träningsvärk från igår! :P
Ida är söööt! :D
-Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback