Mardröm

Vaknade klockan sju av att jag ahde fått 12 sms, jag orkade inte kolla vilka det var ifrån så jag somnade om till klockan åtta! ;)

Juste inatt hade jag en mardröm. Den var helt stöörd! :( Jag var på någon fest och det var massa folk där. Jag hade tydligen glömt att köpa en pressent till Evelina, så jag tog av mig mitt linne och gav det till henne. Sen såg jag att det itne var mitt linne, men det sket jag i. Sen skulle vi åka hem därifrån. Pekka och Helie köde mig. Irme, Emelie, Ida, och Hannah var i bilen tror jag.. Helie glömde släppa mig utanför mitt hus så hon körde in och släppte mig på "lillavägen" Jag gick in och så en skrutten bil på vår gråsmatta och en skrutten polisbil utanför dörren. När jag skulle gå in på tomten ropade min granne att jag skulle vända eller något. Jag gick dit, men dem försvann. Jag gick inte lite och det kom fram en ung dam och berättade att det hade varit en Ivan(som jag då kände) och hand liga. Ligan var känd och farlig. Hon berättade att de hade satt på en bil och massa saker. Jag gick och ställde mig bakom mitt garage. Efter en stund kom det ut en man på balkongen med pappa! Han höll honom över räcket och sköt honom i huvudet! :'( Jag blev jättechockade och ringde Helie och sa att jag hade glömt mig väska, som jag då hade gjort också! Hon sa att vi skule fixa det imorgon, men jag sa att jag ville att hon skulle hämta mig nu! Jag grät! Hon kom och jag hoppade in i bilen, visste inte riktigt vad som hade hänt. Hon körde ut på stora vägen utanför mitt hus och där såg jag tre polisbilar och en ambuland med syrenerna tända. Jag bad henne stanna. Bilen hann inte riktigt stanna, men jag hoppade ut iallafall. Jag sprang upp på trappan och in i huset, det var folk som försökte stoppa mig, men jag tog mig igenom och in i hallen. Jag tittade in i vardagsrummet och där låg han.. Han låg på golvet i en blodhög. Det var ingenting kvar av honom! :/ Vad hade han gjort!? :O

..men ja nu ska jag inte leva mig in i den, för det var ju bara en dröm!!
-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback