Ippe! :D


Varje dag
Varje kväll
Vill jag se dig
vill jag vara vid din sida. 
Jag ska göra allt jag kan
allt för dig, det lovar jag!
Jag försöker inte vara någon annan
 när jag är med dig.
Jag kan alltid vara mig själv
och det gillar jag!
Du är en del av mitt liv
Allt du har berättat för mig
ska inte sprida något vidare
jag lovar!
 Min syster
Mitt allt
"I'm still waitin' every hour,
for you to come home
you're so close to my heart."
Jag gillar dina ögon
jag gillar ditt leende
jag gillar hela dig!
Ida-Maria Mullo! <3


Kommentarer
Kommenterat av: ippe

Jessi! Du är för underbar! Om du visste vad det värmde att läsa detta! Jag älskar dig verkligen snuttis! Puss och kram! <3

2008-10-26 @ 14:20:59
Kommenterat av: Jessika

Bästa Ippe!! :D:D<3


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback