Dagens höjdpunkt, med smärta!

Jaa till idrotten då.
För hissade jag, Madde och Soha upp Celice i ringarna. Hon kom upp en meter ungefär, sen hissade vi upp Madde och kom upp till baketkorgen sen ville de hissa upp mig.. men det slutade inte så bra! :P De hissade upp mig förbi basketkorgen upp mot toppen. Jag var en meter från taket när de sa att de skulle sätta fast mig, men de hann inte sätta fast mig förrens de tappade greppet. Jag föll ner tre-fyra meter på golvet i ringarna. Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Det roliga med hela den här berättelsen var att under tiden jag föll ner mot golvet hade Madde fastnat i kedjan och kedjan tog tag i hennes ben och hon flög en meter upp i luften och ramlade bums ner på golvet på hennes höft/rygg. Halva klassen började gapskratta inklusive Madde, som inte visste om hon skulle gråta eller skratta. Men hon skrattade så hon grät! Sen satt jag i ringarna och gungade. Madde satte sig i mitt knä och vi gungade tillsammans, Celice och Soha gav oss fart. :) Sen såg jag att Emma(vår lärare) +andra halvan av klassen kom in i salen. Jag sa åt Madde att hoppa av och det gjorde hon, men när hon skulle springa iväg klev hon på min fot och eftersom jag fortfarande hade fart slets hennes fot undan och hon flög ner på ryggen igen. :P Stackars Madde inte hennes turdag idag! Men kul var det. på engelskan fick vi alla flashbacks och började skratt/gråta igen! :')


-Tjollahopp!

Kommentarer
Kommenterat av: Leken

hahahaha x)


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback