Höstloooov!

Igår åkte jag hem till Emelie direkt efter skola. Precis när jag hade kommit innanför dörren sa hon att vi skulle sticka på en gång. Det var bara att gå ut igen. Vi mötte hennes kompis vid ribmo centrum. Där stod vi en stund, sen kom Emelies pappa för att köra hem oss. När vi kom hem var det mat, det blev tunnbrödrullar. Vi gjorde dem själva och satt med Juila och Frida i köket. Efter maten gick vi ner och sminkade oss. Sen gick vi till centrum för att träffa hennes kompisar. och oj va roligt och mysigt jag hade den kvällen! :D Inga detaljer! Vi gick hem vid ett-halv två någon gång.

Nästa morgon, alltså imorse gick vi upp vid halve elva elva. JAG MISSADE BUSSEN TILL TRÄNINGEN!!! :( Dåligt Jessika, dåligt!!Det blev två panpizza till brunch. Gött! Sen gick vi och badade och fixade till oss. En liten olycka hände, men skit samma. Haha Emelie! :P Vi gick upp och tittade på Emelies skolavslutning i sexan. Alla var så små och söta! :') Vid tre gick vi och mötte två av Emelies kompisar. Vi gick hem till Emelie och kollade lite på sex and the city. Vid fyra var de tvungna att gå för en av dem hade match. Vi stannade hemma med Julia och Frida en timme och kollade klart på filmen. Efter det gick vi till sporthallen för att titta på matchen. Jag var tvungen att gå innan den var slut, för min buss gick 18.15. Det var jättetråkigt att åka buss själv:/ Pappa kom och hämtade mig vid roslagsnäsby trafikplats. :) Sen käkade vi lite mat, fiskgratäng! :) Nu kom Jimmy precis för att dricka lite kaffe.

Ikväll kanske jag ska träffa Ellipelli! :)
-Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback