Hallåå!?

Jag åkte med bussen till norrviken, för att Emelie skulle av där. Vi var där i en kvart, sen skulle hon gå och pappa skulle hämta mig efter ytterligare en kvart. Han körde hem mig och jag mötte leken på trappan upp till mitt hus. Vi gick upp på mitt rum och packade mina grejer som jag skulle ha till henne. Sen gck vi hem till henne. Hon hade inga nycklar så vi ringde på, men ingen kom och öppnade. Leken ropade in genom hennes badrumsfönster. Ingen kom och där stod vi. Hon skrek allt vad hon kunde och då svarade hennes pappa från övervåningen att han inte hörde och att hon skulle komma upp. Men hur skulle vi kunna komma upp när vi var utelåsta!? Tillslut kom han ner och öppnade, haan hade tydligen inte hört ringklockan. Han hade inte heller fattat att vi var utanför, eftersom det var hockey på tv. :P

Nu sitter vi i hennes rum, hon håller just nu på att städa bland sina kläder lite:P
-Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback